Clouseau – Zin Om Te Bewegen!

Morgen komt de nieuwe single uit van mijn favoriete bandje: Clouseau!

Jaja, ze bestaan nog. Ze hebben dan wel een sabbatical gehad van 2011 tot en met 2013, maar daarna hebben ze een nieuwe c.d. uitgebracht en weer een tour door België gedaan. Overigens hebben ze dit jaar zelfs in Nederland gestaan op Retropop in Emmen! Wat was dat een feestje 😀

Sofie en ik, wat een feest bij Clouseau @Retropop
Sofie en ik, wat een feest bij Clouseau @Retropop
Meezingen met Clouseau :D
Meezingen met Clouseau 😀

Clouseau zal morgen de nieuwe single uitbrengen: Zin Om Te Bewegen!
En wat past die titel bij mijn uitdaging voor de komende twaalf weken; 3 tot 4x per week zwemmen. En ik heb daar zin in! Maar nog meer zin heb ik in de nieuwe tour van Clouseau. Vanaf februari gaan ze weer touren en ik ben er minimaal 4x bij 😀

Ik ben benieuwd naar je reactie!